De eerste camper vakantie van Marijke en Carola - Reisverslag uit Castricum, Nederland van duitseherder - WaarBenJij.nu De eerste camper vakantie van Marijke en Carola - Reisverslag uit Castricum, Nederland van duitseherder - WaarBenJij.nu

De eerste camper vakantie van Marijke en Carola

13 Mei 2014 | Nederland, Castricum

VOORBEREIDING
Ben lekker met de voorbereiding bezig en de camper begint al aardig vol te zitten met alles wat wij, Carola en Ik, denken nodig te hebben op onze reis richting Frankrijk. Nog een paar dagen en dan is het zover.
Wij willen heel graag naar de Camarque, we hebben maar twee weken, dus hebben we besloten om de heenreis via de tolwegen te doen en dan rustiger aan uiteindelijk weer terug richting huis te gaan.
Nel en Gerrit zitten op dit moment in Plage de Piemanson en aangezien wij mooie verhalen van Henk, Cilia, Bauke en Nel gehoord hebben gaan wij daar bij Nel en Gerrit dus koffie halen als het even kan.

Als het lukt wil ik jullie via deze weg op de hoogte houden van onze belevenissen.

We hebben besloten dat ik vrijdag op tijd naar Carola ga, de laatste spullen in de camper gooi, bakkie koffie drink en dan op pad gaan.

• 13 Mei 2014 - 21:06

Bauk En Nel:

Hoi Marijke

Heel veel plezier en een hele goede reis. Groetjes aan Nel en Gerrit.
    Geniet samen met Carola van jullie eerste vakantierit met de camper!!!
    Hoor graag van jullie!!!!
    Groetjes Bauk en Nel

• 13 Mei 2014 - 22:23

Carola:

Tja, de 1 heeft al vakantie en de ander zit nog te ploeteren met haar twee banen...nog 1 dagje naar Schiphol en nog ff morgenavond wat voor RJL doen en dan ben ik ook zover dat ik echt aan vakantie kan gaan denken.

Dat die camper al aardig vol begint te raken is volgens mij een tikkie overdreven :)
    Heb je die twee stoelen er al uit ?

Vanavond Nel nog even aan de lijn gehad, ze worden gezandstraald daar ! Morgen gingen ze even naar een andere plek kijken op 12km afstand.
    Of we dus in Plak de Piemanson terecht komen is nog maar de vraag !!!

Zo, dat was het ff van mij. Ik wens onszelf ook veel plezier en een goede reis.
    Ga nu Luca uitlaten en nog even de brievenbus opzoeken.

Nel en Bauke...bedankt voor jullie wens en natuurlijk doen we ze de groetjes !

xxx

• 14 Mei 2014 - 13:21

Henk En Cilia:

Avontuur dames, plage de Piemanson is na de Mistral prachtig.
    En vergeet niet langs of over de Mont Ventoux te gaan en de cp bij Bedoin is een aanrader.
    We blijven jullie volgen.
    Groeten van ons uit het Loire gebied.

• 24 Mei 2014 - 13:11

Cilia-en-Henk Zijlstra:

We weten dat het goed gaat met de dames, maar behalve foto's op facebook had ik hier wel op een verhaaltje gehoopt.